Chattingtime

Hej!
Nu är jag och Mill helt slut! Vi gick in på playahead, fråga inte varför, och upptäckte den otroligt roliga videochatten! Folk satt och filmade sig själva medan andra chattade med dom. Vi har haft jättejättekul dom 3 senaste timmarna. Vi har skrattat hur mycket som helst och kommer säkert ha träningsvärk imorgon.
Men vi tänkte ta vårat förnuft till fånga och gå och lägga oss. Förlåt nu ville Mill ändra lite i meningen och skriva att det var bara jag som ville ta mitt förnuft till fånga, inte hon, för hon har inget förnuft tydligen. Ja...
Sov gott i alla fall!

xoxo
Tessan and Marillagirls
Ha!


Jag hade tyvärr ingen bild på mig och Mill, så det fick bli min söta Pelle istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0