Ändrade planer

Godmorgon!
Sonia har blivit sjuk, så jag och Mill åker till kista själv, men vi går inte på bio. Jag ska köpa en klänning och en tröja från Gina tricot och Mill ska köpa gummistövlar till konfalägret.
Nu är hela syskonskaran hemma här, så det är mycket folk, men så mycket roligare!
Jag har lärt Hampus nya trix också! Jag vet inte heter det. haha jag visste inte vad jag skulle kalla trixet så det blev jag vet inte... Det är svårt att förklara, men det ser ut som sitt vackert fast han sitter med ryggen mot min mage... fattar ni? hehe jag lägger upp en bild nu så får ni se.
Nu ska jag göra mig iordning för kista, så vi ses senare!


Jag vet inte


Jag gillar min lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Ryan

Therese gumman du är miiiin:)<33 och jag tycker ochså om din lilla syster, johaaaaaaanna:D:D

2009-07-20 @ 12:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0