5 juli

Hej!
Nu skriver jag från ipoden igen. Det var ett tag sen.
När jag låg och väntade på att johanna skulle vakna tänkte jag på om knark hade varit godis och godis var knark.
Tänk er vad hemskt om det skulle ligga knark i lösgodisburkarna och så skulle det stå över dom en beskrivning på knarket. Haha Eller tänk er att en polis kommer till dig och genomsöker er bil och hittar en påse geléhjärtan hehe

Ett barn till sin mamma på ica:
Barnet:
Mamma kan vi inte köpa lite marijana, snälla!
Mamman: Nej vi ska inte ha någon marijana idag, det är bara en vanlig liten måndag idag.

Ja, jag tyckte att det var kul iallafall! Okej det var kanske inte så kul, men vad ska man annars hitta på när man väntar på att sin lillasyster ska vakna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0