2 juli 2009

Hej!
Jag har inte så mycket att säga, det är svårt att vara klar i huvudet när det är så varmt ute och inne. Jag har solat lite, fixat med bilder på datorn och jag har... tränat!

Ni tänker:
Nej hon har inte tränat, hon är för lat!

Jag tänker:
Nej jag var inte lat jag gjorde mycket träning det gör svinont i magen! Bra jobbat mig själv!


Ja... jag tror jag åker till åland den 11 juli, så då kommer jag inte kunna skriva igen, men det klarar ni va?!
För dom som är kompis med mig på facebook har jag lagt ut massa bilder, bara så att ni vet...
Nej, nu ska jag gå och dricka vatten och gå ut och steka lite mer.



Kommentarer
Postat av: M

Therese, jag säger inte att jag inte uppskattar din mage och så, det vet du ju att jag gör. Men alltså vaaar du verkligen tvungen att lägga ut en bild på den? Jag bara undrar lite?

2009-07-02 @ 19:48:15
Postat av: Therese

nej jag var inte tvungen, men hade ingen annan bild plus att det bara är såna jag känner som läser, tror jag...

2009-07-02 @ 21:26:16
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0