19 juli

Hej hej!
Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma ett tag, okej jag har varit hemma väldigt länge...
Ja.... jag och Ryan var och badade på ebadet, jag vet fortfarande inte vad den heter. Det var jättekul! =)
Jag är jätterastlös och det känns som att jag har massor att skriva, men tyvärr kommer jag inte på något. haha Jag är ju lite annorlunda jag. ellerhur Mill och Sonia!?
Imorgon blir det bio iallafall med Sonia and Marilla. Brüno.
Ses då!


Ryan full, trött. Vet inte riktigt...

Tyvärr så var dom andra bilderna inte så... ehm ja, bra...

Kommentarer
Postat av: Mill!

Hihi, han har mustasch!

2009-07-19 @ 22:53:56
Postat av: Sonia

haha jag tänkte precis skriva det! :P

Eriksdalsbadet heter det! :D

2009-07-20 @ 18:17:08
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0