--

Jag har jättetråkigt och är jättepigg men samtidigt trött, så jag skriver lite. Inte för att jag har någon aning om vad jag ska skriva...
Jag kan berätta att Ryan kommer hit imorgon och att Sonia har hämtat biobiljetter till Brüno som vi ska se på tisdag. Mitt spotify fungerar inte för tillfället. Jag vet inte vad som hände, det fungerar bara inte helt plötsligt. Det är ganska jobbigt eftersom att jag är ganska beroende av musik. haha jaja, youtube funkar också.

Snart åker jag och Marilla på konfaläger! Det ska bli jättekul tycker jag, Mill tycker inte likadant menmen... vi åker i alla fall om 6 dagar och kommer hem om 20 dagar Förlåt! Mill har rätt! Det är såklart om 8 dagar vi åker och då kommer vi hem om 22 dagar alltså vi åker den 1:a och åker hem den 14:de. Då kan jag inte blogga någonting för det finns ingen dator och man får inte ha med sig mobilen så vi kan väl säga att jag tar en "bloggpaus" i två veckor. haha
 
Nu ska jag gå och kolla på någon tråkig deckarserie. När jag ändå är inne och ändrar kan jag ju säga att jag aldrig kollade på någon deckare, jag satt vid datorn istället och tråkade...

Kommentarer
Postat av: Mill!

vi åker faktiskt om 8 dagar, alltså på lördag

2009-07-24 @ 22:13:57
Postat av: Sonia

det är helt fucked up att man inte får ta med mobilen! Vad tänker dom göra liksom!? :O...jag skulle så ha smugglat med mobilen ändå!!...skit i vad dom säger liksom! ;)

2009-07-25 @ 20:22:24
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0