Torsdag 8 Januari

Hej!
Jag hade inte tid att skriva igår, så jag skriver idag istället.
Torsdag den 8 Januari var första skoldagen efter det härliga jullovet.
Såklart kunde jag inte sova natten innan, men som tur var kunde Johanna inte heller det, så vi gick runt i huset, klappade Hampus (våran hund), drack lite mjölk... och så råkade vi väcka mamma också.
Jag sommnade kanske vid halv fyra på morgonen!
Jag sov ca två och en halv timmar och sen var det dags att gå till skolan. ;(
Jag kunde knappt hålla ögonen öppna i skolan.
När jag äntligen kom hem bakade jag ett jätte nyttigt bröd som finns i Gi in the city.
sen gjorde Johanna och jag en jättegod glass/frukt tallrik :p
Sen blev jag såå himla trött så jag gick och la mig.

jag ska skriva om idag också, men Hampus skäller på mig för att jag ska ge honom mat.....


Hej då så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0