Sorry...

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit på 2 dagar, men jag har mått riktigt dåligt, så jag har inte orkat. Jag önskar att jag hade en bärbar dator så att jag slapp springa till mitt rum när man vill vara inne på datorn :p Eftersom att jag ligger i soffan hela dagarna nu så skulle det inte vara så tokigt. haha
Idag vaknade jag vid 6.00 som jag har gjort alla agar jag har varit sjuk, men jag somnade faktiskt om och sov enda till 12.00! Det var jäääätteskönt. Mamma var hemma idag, och hon frågade om jag ville ha något hela tiden. Jag kände mig jättebortskämd. Kl 20.00 var det Top model 11, och kl 21.00 var det Made in Sweden. Det var typ det enda jag har gjort idag. Nu ska jag lägga mig i sängen, locka ut Cuchi lou under sängen och kolla på 50 first dates med Drew Berrymore och Adam Sandler. Har sett den tusen gånger men What ever jag älskar den iallafall.
Sov gott.






Top model 11







50 first dates

Kommentarer
Postat av: Julia Mattbäck

Stackars dei"/

Haha många minnen me 50 first datesx)

men hoppas att du blir frisk tills dansen<3

puss

2009-01-31 @ 12:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0