Söndag, snart måndag :(

Hej!
Idag är det söndag, Veckans värsta dag! Man har sån ångest på söndagar för att man vet att nästa dag kommer måndag och man skäms för att man inte har gjort sina läxor som man skulle ha gjort.
Idag var jag iallafall på konfirmation grej, och jag var så himla nervös, för mill är ju i brasilien och då skulle jag få gå helt själv och det var ingen jag kände där, trodde jag. Som tur va var det några från min paralell klass (vet inte hur paralell stavas :p) Men jag var nog så nervös för att jag visste att man skulle göra namnlekar där man ska säga sitt namn och man såklart glömmer vad man heter! men jag klarade mig :)
Det började kl 11 och slutade ca 14.30.
när jag äntligen kom hem var jag tvungen att gå ut med hundarna för att Johanna är jättesjuk ( typ influensan eller nåt) men Anna följde med =)
Anna och jag gjorde en kladdkaka som inte blev så kladdig, men den var endå god.
Kl 21.00 börjar trollkarlens hemligheter eller vad det nu heter, på kanal 5 och jag har massor av läxor som jag inte har gjort......söndagsångest   haha
Jag har faktiskt börjat tycka att det är riktigt kul att skriva blogg, men man ska väl sluta när man har som roligast så att man inte tröttnar, så vi ses imorgon!







Tänk er att det finns en andra del också och att det är ett hjärta i mitten så
ser den väl god ut :p

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hiihi, jaa den ser jätte god ut! kliver in i dataskärmen äter upp den :D

2009-01-19 @ 18:46:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

vilka från parallel klassen?

vilken rolig dag! :)

2009-01-19 @ 18:48:20
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0