Söndag... Jippie

Hej!
Idag är jag jättetrött (som vanligt) hehe
Det var en jättekonstig natt idag... Jag gick och la mig vid 1 och kollade på djurpolisen i New York och sen slummrade jag bara till lite och sen vaknade jag och såg att klockan var 6.00 på morgonen! Jag troode att kl var typ halv 2 på kvällen eller nåt. haha då stängde jag av teven och släckte lampan och somnade om med Cuchi lou som "gosedjur" hihi.
jag vaknade vid 11 och gick ut med Cuchi lou, det är jätteskönt att gå ut precis när man har vaknat för man blir så pigg och det är så skönt ute.
Nu ska jag väl göra lite läxor.
jag fattar inte varför man får läxor första veckan efter ett ganska långt lov! Ingen orkar ju göra det.
Jag kom på att jag har glömt att berätta att jag ska på Chris brown konseren om 12 dagar!!!
Jag ska gå med Clara, det ska bli jättekul!
Nu måste jag göra läxorna
See yaa...


Kommentarer
Postat av: majsan

fin blogg!:)<3

2009-01-11 @ 18:13:22
URL: http://marieochpernillas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack så mycket =)

2009-01-12 @ 21:39:42
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

Nu skriver jag på mitt språk fast jag gör de lättare för dej så jag skriver inte som de ska vara utan jag skriver som e uttalas och om du undrar vad de står, prata med mej på skolan! :)



Oh, mai nej patta hai woh fitemon ete hai, woh larki bahut fitemon hai teh sala,olodi parti, osv...



Fattade du? Inte? haha :) snacka med mej på skolan! :)



Hihi, men somnade du på soffan! :O hahaha du måste ju ha vart trött :P



Okej ett sista ord innan jag slutar: FITEMON TERI MA! okej ciao! :)

/Sonia.

2009-01-15 @ 17:39:15
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0