Onsdag

Hej!
Idag var vi på nationalmuseet, många tycker säkert att det är trååååkigt, men jag tyckte att det va rätt kul :p
Sen när vi kom till skolan igen hade vi so och sen åkte vi skriskor. Sonia och jag är nybörjare och när alla hade åkt 3 km hade vi åkt typ 50 meter haha. Men det var inte bara för att vi va dåliga utan också för att mina snören på skridskorna va utslitna (mamma hade dom när hon var liten) och då gick dom av, så jag kunde inte knyta dom tillräkligt hårt, så jag halkade runt, och typ vrickade foten hela tiden  haha :)
Imorgon har jag engelska läxa och svenska läxa och jag orkar verkligen inte!!!!! Jag har så himla ont i huvudet.
Och imorgon är det ghost whisperer och då får vi veta hur det går med Jim om han dör eller om han återupplivas :p
ses imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0