Måndag

Hej!
Jag kom på att det bara är 4 dagar kvar tills chris brown konseren!!!!!!!!
Det ska verkligen bli hur kul som helst.
Idag har det inte alls hänt något speciellt. Det enda jag kan komma på är att vi gjorde äckliga kokta grönsaker på hemkunskapen. :p
Just nu snöar det enormt mycket, och man blir bara irriterad, för alla vet att det kommer att smälta bort vilken dag som helst och bara bli slask och äckligt och dessutom är julen redan över så nu vill man ju bara att det ska bli vår.
jaja...
Johanna är jättesjuk idag också så hon har fått allt hon önskar sig! pappa frågade om hon ville ha glass och då sa hon okej, då ville jag ju också ha förståss, men nej det fick man inte. Då frågade jag om jag kunde få en banan istället, men nej inte fick man det heller för pappa sa att vi skulle äta snart! Men jag gillar pappa, mamma och Johanna iallafall.
Hon hyrde 3 filmer, Walee, what happens in vegas och Mad money. så nu ska jag, mamma och Johanna krypa ner i soffan och kolla på en av dom.
Imorgon har jag matteprov också, så jag måste plugga en del :p
Ses imorgon!






Chris brown

Kommentarer
Postat av: Sonia

Lycka till med proveeet! :D



Jag har sett Mad money och What happens in vegas OCH walee btw! hahahaha :D

2009-01-19 @ 18:50:43
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0