Lördag

Hej hej!
Förlåt om jag inte har skrivit, i Torsdags blev det för sent, men det gick bra med Jim!
Igår va jag på Chris Brown konserten som var jääääättebra! Han var skit snygg och nu är jag kär!
Idag har jag varit på stinsen med Clara och där träffade vi Sonia. Clara och jag åkte dit för att kolla på David, Ivar, Elis och typ Johannes band. Dom var jättebra dom också. Och idag såg jag också att jag har haft rekord på läsare/besökare! 6 stycken!! wohoo snart 60 000 haha. Nu ska jag, Clara och Johanna kolla på Flight plan. När vi va på stinsen köpte jag 3 tröjor och ett par örhängen och Clara köpte en tröja och jeans. Så här ser dom ut.....



Min tröja



Min tröja´s text


Min tröja


Min tröja


Mina örhängen


Clara´s jeans


Clara´s jeans


Clara´s tröja


Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: C

CHRIS BREEEEEZY!

2009-01-24 @ 22:00:06
URL: http://purepoisoned.blogg.se/
Postat av: Sonia

Vad bra att allt gick bra med jim haha :)

Jag är också kär!!....i..du vet vem! :D

men vad fina kläderna är! passade verkligen ;)



Jag har fått en kamera kolla min blogg! :D

2009-01-25 @ 16:23:46
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0