Grattis Hampus!!

Hej!
Idag mår jag mycket bättre, men hostar fortfarande jättemycket.
Hampus fyller 7 år idag! Gammal gubbe. Jag tycker så synd om honom, för Cuchi lou löper och då vill hampus para sig med henne, och det vill varken vi eller cuchi lou, så han får bara skäll hela tiden :( men han är jättesöt när han ska försöka vakta upp henne hela tiden och göra sig snygg haha.
Idag började dagen med att jag grät jättemycket för att hampus slog bak huvudet och kom med hela sin feta nos rakt på mitt öga och det kom jättemycket slem. usch!
Till frukost gjorde jag en smoothie som var jättegod. Jag hade 2 dl frysta hallon,1 banan, 5 dl vaniljyogurt och så blandade jag ihop allt. Ni borde testa.
nu har jag inte något mer vettigt att säga så vi ses väl imorgon!








Min frukost

Kommentarer
Postat av: Sonia

vilken rosa frukost! jag drack också smoothie imorse! fast blåbär =)

aaw, stackar hampus, men vad gullit Vita stora fluffiga goldens, om du vet vad jag menar ;)

jag fattade inte de där med att du grät, förklara på måndag! haha! :)

2009-01-31 @ 23:01:58
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0