Söndag?

Hej!
Idag var det Sonia som fick bestämma vad jag skulle ha för rubrik, så det blev Söndag?. Hon ville också att jag skulle skriva att jag och Mill ska följa med henne på Onsdag till Sollentuna centrum och vara med henne när hon ska pierca näsan, så nu gör jag det. Mill och jag ska följa med Sonia när hon ska pierca näsan. 
Jag vaknade imorse av att jag mådde jätteilla så jag gick på toa och bajsade ut allt, sen var det bra. Men jag tror att det var den otroligt goda fruktsalladensom jag och Johanna gjorde och geléhallonen och pizzan :S 
Min ipod funkar fortfarande inte så jag är lite sur för det och jag har spanska prov på ondag som jag kommer att suga på igen! Jag suger verkligen på spanska, så jag måste nog plugga lite nu så att jag kan bevisa för min spanskalärare att jag faktiskt kan om jag vill.
Ses imorgon.






Johanna och jag sminkade oss på kvällen, tänkte bara visa, även fast jag ser ut som skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0