Söndag, men ingen söndagsångest...

... för att jag är ledig i morgon också! haha då ska jag, mill och sonia åka först till barky hunddagis där vi ska proua eller hur det nu stavas. Sen ska vi gå till kista och kolla på I Taket lyer stjärnorna, den verkar bra :p
Idag skulle jag köpa min Ipod touch, men såklart var den slut när vi åkte till elgiganten. Men, när vi kom hem beställde vi på Internet, Dustin home, för 2203 kr! Jag är jätteglad, men man vet ju aldrig om den kommer fram... jag brukar ha otur så vi får se. Annars har jag bara pluggat So och så kom Anna hit. Dagens Tv program blev Beck- flickan i jordkällaren. Den var bra men sorgligt slut. Och Björn Gustavsson var med i början! haha
Nu måste jag gå och lägga min så att jag orkar med morgondagen ;p
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0