Sista kvällen...

...innan Anna åker till Bali i en månad :( Men det är tur att hon ska sova över här idag, så att man får träffa henne, för vi träffas ju inte så ofta.
Cuchi lou äter upp mina gamla gosedjur bland annat en snabbies som man fick på ica för ganska längesen ;p
Julia fyller år idag och hon har nog piercat naveln nu tror jag. Grattis!
Imorgon är det dans och jag längtar jäääääääättemycket! älskar att dansa.
Det känns som att jag inte har så mycket vettigt att säga, men man vill ju hålla sig uppdaterad ;p





Bakade bröd på hemkunskapen idag, men jag åt upp dom så jag tog kort på påsen som dom låg i istället. :D



Tog några gullia bilder på cuchi lou, hampus och pelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0