Konsert... igår

Hej!
Förlåt förlåt att jag inte har skrivit på 2 hela dagar! Jag försökte faktiskt igår på ipoden men den sparades inte och sen hade jag konsert. Det var skitroligt! Jag spelade trummor till This is the life, Sonia sjöng, Eva på piano, emma på gitarr (inhoppare för marie som var sjuk) och Felicia på bas. Vi var det andra bandet som skulle spela och vi visste inte ordningen. så jag blev jättenervös, för det var ett jättebra band innan och så kommer fega lilla jag och ska spela på dom stora trummorna :p haha men jag tyckte att det gick bra, ingen buade ialla fall! Idag är det fredag, veckans bästa dag! Alla i klassen var hur trötta som helst efter igår. Inte mycket acion där inte :p Nu blev inlägget jättelångt så om ni har lyckats ta er enda ner hit så, grattis! :) Nu ska jag äta supergoda geléhjärtan som jag fick av sonia, tack så mycket sonia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0