Jag vill proua(?) nu!!!!

Hej!
Nu har jag varit på Barkys hunddagis och jag älskar det! Dom som jobbade där var så himla snälla och hundarna är obeskrivliga, såå himla söta. Och dom testade mig på hundraser haha, det gick bra för det mesta faktiskt :)
Det är typ 11 veckor kvar :( jag kan inte vänta. Det var en jättesöt mops som var jättetjock och hade koögon hehe
Efter det åkte till Kista för att kolla på I Taket lyser stjärnorna. den var bra, jättesorlig, men varför säger jag inte ;)
Nu är jag och Johanna ensamma hemma för att pappa jobbar och mamma är på föräldrarmöte. så vi ska snart äta lite mat och ha mysigt.
Vi ses inte imorgon tror jag eftersom att jag har dans och är hos Julia, men på onsdag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0