Hej hopp

Hej!
Igår sov jag hos Mill för första gången det här året :P det va jätte kul, iallafall jag hade kul =) Vi åt Ben & jerry´s, som jag glömde där :( och vi kollade på Jiddra inte med Zohan som jag tycker är askul, men jag tror inte att mill tyckte att den va lika kul :). sen satte vi oss vid en brasa och spelade spel och bara myste. Sen på morgonen hade tydligen Mill vaknat kl 8 och jag vaknade kl halv 11 haha så mill hade ätit frukost och hunnit göra massor innan jag vaknade. När jag åkte hem idag köpte vi en platt tv på 32 tum tror jag. Den är jättebra och snygg. Förutom att jag skriver nu så sitter jag och planerar hur jag ska göra med alla pengar jag har! jag sparar till en ipod touch, men jag vill köpa kläder som jag har fått av madde, min syssling, och jag ska gå på bio, men jag har endå råd med en ipod touch så det löste sig iallafall. Nu ska jag sätta mig och plugga lite so för att vi har prov på torsdag. Sen ska jag städa och rensa i mitt gamla rum eftersom att det ska bli kontor där nu...
önska mig lycka till! haha







ipod touch



kläder från madde:

bikini och 2 bh-ar
bikini och 2 bh-ar


klänning till julkonserter


ett fint linne


jättesköna shorts


längre shorts, till knäna ungefär


en fin D&G väska


den nya platt tv;n

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej hopp! haha

Vilka fina kläder speciellt den där Bikinin, den borde du köpa! :D

men om inte du har råd eller inte bara vill köpa den där D&G väskan, och om din syssling vill sälja, säg till mej hur mkt väskan kostar! är den äkta? :D

2009-02-08 @ 14:33:45
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack så mycket. Jag ska köpa dom, nej den är inte äkta.

2009-02-08 @ 23:37:22
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0