Grattis Sonia!

Hej!
Idag fyller Sonia 15 år men det är inte bara därför jag säger grattis, utan också för att hon vågade ta hål i näsan efter jääääääättemycket tvekande och tänk om... you know. Så grattis Sonia!
Annars har dagen varit som en vanlig Onsdag. På gympan bråkade jag och Mill men det gick över jättesnabbt så det var bra :) Efter att Sonia hade piercat(?) sig gick Mill hem till mig och åt på sin Ben och Jerry medan jag satt och pluggade jättemycket och jag fick inte smaka någonting! Nej ja skojade bara jag fick smaka jättemycket :)  haha (roligt therese)
Jag har väl inte så mycket mer att skriva nu så jag sätter mig och pluggar lite. Då kan ju ni passa på att kolla på Sonia när hon tog hål i näsan, Mill filmade allt! moahaha jag är jätteavudsjuk på Sonia! jag vill också ha piercing i näsan! men jag skulle dödas av mamma och pappa om jag gjorde det! jag skojar inte. okej lite men endå :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0