Glad alla hjärtsans dag!

Hej!
idag är det alla hjärtans dag. Jag har varit skit förbannad både igår och idag på min ipod som inte vill gå in på internet. :(  Förutom att jag har varit sur har jag ätit geléhjärtan, chattat med Mill och Sonia på msn, ätit frukost och kollat på tv. Ikväll ska jag och Johanna vara ensamma hemma. Pappa jobbar och mamma ska sova över hos Lotta, min moster. Vi ska äta pizza och ha mysigt. Just nu har Johanna och julia sina killar här, Markus och Theo. Dom är så söta mot varandra. <3
Hoppas att ni har en mysig alla hjärtans dag!

Puss




Geléhjärtan



En liten del av Sonia, Mill och mitt "roliga" konversation.

Soniiz..x säger:

här hej

Soniiz..x säger:

är hon!

Soniiz..x säger:

halloo

Soniiz..x säger:

tessan är här!!' mmill ocjlså!

Soniiz..x säger:

ohiiwyw

-->therese<-- säger:

hej hej

Soniiz..x säger:

hej, mill svarA llololol

Supermillan säger:

o o

Soniiz..x säger:

oo

Supermillan säger:

nee du försår inte

Supermillan säger:

oh uh

Soniiz..x säger:

va?

Supermillan säger:

de är di gdet är fel på int e mig

Soniiz..x säger:

okej,

Soniiz..x säger:

??

Soniiz..x säger:

tessan ! fråga mill vad hon gör!

Soniiz..x säger:

okej, tessans ipiod funkar ionte!

Soniiz..x säger:

inte*

Soniiz..x säger:

ipod*

Supermillan säger:

naj!

Supermillan säger:

oh uh

Soniiz..x säger:

vaj?

Supermillan säger:

uh oh

Soniiz..x säger:

uh oh??

Supermillan säger:

yes sir

-->therese<-- säger:

haha

Soniiz..x säger:

vaba?

Soniiz..x säger:

tessan har iaf roligt....?

-->therese<-- säger:

alltid

Soniiz..x säger:

pft

Supermillan säger:

deebra

Soniiz..x säger:

Omario

Soniiz..x säger:

funkar inte

Soniiz..x säger:

??

-->therese<-- säger:

ok va bra att du sa det nu och inte förut när du ringde mig!

Soniiz..x säger:

haha, nej men asså jag får inte över den till msn

Supermillan säger:

oh uh soniiia

Soniiz..x säger:

VADÅ OH UH!?

-->therese<-- säger:

varför skriver du oh uh

Supermillan säger:

you are in trouble

Soniiz..x säger:

HAHHA

-->therese<-- säger:

det låter bara snuskigt

-->therese<-- säger:

haha

Soniiz..x säger:

snuuusk

Supermillan säger:

menjagmenar liksom vanligt o o sen amerikanskt o

-->therese<-- säger:

oookej...

Soniiz..x säger:

mill är lite snuskig på alla hjärtans daag

-->therese<-- säger:

japp

Supermillan säger:

va?

Supermillan säger:

snuskig?

Soniiz..x säger:

ooohh uuuuh, fattar du*?

-->therese<-- säger:

haha

Supermillan säger:

neeeee, det ör ni som är snuskiga nu

Supermillan säger:

skulle jag säga så??

-->therese<-- säger:

japp

Soniiz..x säger:

mhhmm,. åååhh aaah, uuuh åhh oh, haahahhahahahhahaaah

Supermillan säger:

hrmhh hrmrhh jaja

-->therese<-- säger:

sonia skärp dig

Supermillan säger:

en jag försöker spela in uh oh men det går inte

Soniiz..x säger:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHARGHHARGHHARGH


Kommentarer
Postat av: Sonia

HAHAAH KLOCKRENT UH OH! HAHAH

2009-02-15 @ 13:53:20
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0