Frisk

Hej hej!
Idag är jag äntligen frisk, inte riktigt men iallafall så att jag kan vara i skolan och DANSA I MORGON!!!!!
jag kan inte vänta tills imorgon, jag är så himla sprallig i benen! Idag har jag varit trött, men piggat på mig under dagen. Jag har inte så mycket mer att säga om idag förutom att Mill föjlde med mig hem idag, det var vääääldigt länge sen. Hon kom hem från brasilien förra fredagen och sen va ju jag sjuk en hel vecka! så jag har inte träffat henne försen nu.
Johanna lackar på mig för att jag lyssnar på bra hip hop och RnB och inte på hennes fjortis musik..... jag fattar inte varför hon måste spöka ut sig sådär :p haha Hon är söt endå och jag älskar henne iallafall. Jag vet inte vad jag ska göra på gympan, vi ska ha 25 minuter var och "undervisa" klassen och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill lära ut en dans men jag vet inte vilken för isåfall kan ju Julia vara min lilla assistent :p har ni några förslag så kan ni gärna kommentera det :)
Jag ska sätta igång att städa lite här eftersom att Julia kommer imorgon och vi ska Dansa!!! haha det ska verkligen bli jättekul.

Vi ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag e nästan me mest i hela texten!(a)

2009-02-02 @ 21:32:02
Postat av: therese

haha japp det blev så :p

2009-02-04 @ 17:16:29
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0