Varför jag ändrade mig

Hola!
Idag har jag varit hemma. Jag blev jättesjuk igår, men jag ville ju såklart vara med på sista julkonserten, så jag sket i att jag var sjuk för några timmar och hade jättekul istället. Efter julkonserten gick våran klass till Hardrock café. Det var bättre än vad jag trodde, förutom att maten var dränkt i olja och det var väldigt dyrt. Jag kom hem vid halv 1 och gick och la mig och vaknade vid tjugo i 1. Jag har inte gjort så mycket förutom att äta, prata med Sonia och träna Hampus. Jag försökte lära honom att le, men han och jag fattade inte riktigt hur vi skulle göra, så jag lärde honom att pussas istället. haha
Jag skrev ju i förra inlägget om att jag kanske hade ändrat mig och vill köpa en BC istället.
Varför? Jag har frågat runt lite om border collies och dom som svarade sa att border collies måste valla och det visste jag inte riktigt om jag ville. Sen frågade mamma för några dagar sen: Varför kan du inte valla då?
Och varför kan jag inte?! Jag har inte sett det som nåt alternativ, så ja nu blir det en border collie. Och dessutom tyckte mamma att jag skulle tänka lite på att jag kanske inte kan köpa fler än en hund och då måste jag prioritera vilken hund jag vill ha mest, och det är ju faktiskt en liten border collie flicka. Så ja, nu är det Tindra jag ska köpa.

Kommentarer
Postat av: Sonia

bra val ;)

2009-12-16 @ 15:33:37
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0