Söndag

Hej hopp!
Det är ganska sjukt faktiskt. Jag har haft 26 läsare idag! Haha kanske inte så många egentligen.. men många för mig är det många eftersom att det brukar ligga på runt 10-15 stycken om dagen.
Nu sitter jag i en fotölj och kollar på blood diamonds. Hemsk, men en film man borde se. Den handlar om hur det är i Afrika och hur det egentligen har gått till med diamanterna man köpt innan man köpte dom. Om nån föratår... haha
Idag är det fyra dagar kvar föresten till julafton. Det är ju heeeeelt galet vad det har gått snabbt!
Jag försöker få folk att göra popcorn här i huset, men ingen vill. haha Jag är jättesugen ju. Det är nog godare med hemmagjorda popcorn, alltså när man köper en påse och poppar i kastrull, än att poppa i micron.

Vad tycker ni? Poppa popcorn i micro eller kastrull eller köpa färdiga i påse?

Det verkar som att det inte blir några popcorn framtrollade, så jag får väl göra allt själv dåra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0