Satteliten

Hej!
Idag är jag såå himla trött och seg! Jag var på sattelitens fest igår. Tack så mycket Clara för att du kunde komma!! Det va jättekul! Och tack sonia för att du vågade dig dit! haha Det var jättekul igår. Det var så skönt att bli av med all energi man hade. Bara dansa till dom bästa låtarna! FAST PRECIS INNAN VI KOM DIT SPELADE DOM ARAB MONEY!!!!! ÅHHH JAG VILLE DANSA TILL DEN JUUU!!!
Idag har jag och Clara varit i sollentuna centrum och köpt lite julklappar. Skönt att få det klart! Eller nästan i alla fall, Sonia och Mill måste säga vad dom vill ha först!
Imorgon är det spanskaprov och jag är helt dum i huvudet som inte pluggar nu, men jag tänkte börja efter att jag har skrivit klart det här inlägget. Jag lovar!
Vi ses imorgon, kanske.. höhö
Juste! Vi kollade på när en i Sonias, Julias och min dansgrupp, Sebastian, dansade på satteliten. Dom var asgrymma!

Kommentarer
Postat av: Sonia

jaaaaaaaaao bääästa! ;D VADÅ VÅGADE!? jag vågade idjot! jag visste inte om ja kunde kma bara? -.- <3

2009-12-07 @ 16:44:08
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0