Ni ska vara glada!

Jag stod i duschen precis och skulle raka benen. Vad gör jag? Jo jag skär mig så att blodet sprutar och jag måste skölja bort för att det blöder så mycket så för att jag måste avsluta rakningen. Gråter jag? Nej. Klagar jag? Nej. Har jag fortfarande orakade ben? Nej!
Killar ska vara sååå glada att dom inte är tjejer. Asså tjejer är ju så mycket tuffare och utstår så mycket mer smärta än vad killar någonsin gör. Ta mens tillexempel. Vissa har mensvärk varje månad. Det gör så olidligt ont, så ont så att man kan spy för att bli av med det onda. När vi föder barn. Killarna gör ju absolut ingenting! Och dom klagar på att deras tjej börjar bli tråkig och grejer, men hela tiden kämpar tjejen för att hon mår så dåligt under 9 månaders tid. För att inte tala om när ungen kommer ut! Då står killen bredvid och kanske till och med svimmar för att dom inte klarar pressen. haha

Nu verkar jag vara en feminist på hög nivå, men det är jag faktiskt inte. Det är bara kul att skriva och göra killarna medvetna om vilka som är tuffa egentligen. Killar är tuffa fysiskt och tjejer är tuffa psykiskt. Okej?


Mitt stackars ben under rakningen...

Kommentarer
Postat av: Sonia

hahah de så sant för innan jag föddes när typ mamma och pappas släkt och alla spelade brännboll så råkade nån släppa den dära grejen man slår mej så den flög rakt på mammas haka och då blev de ett djupt sår dära sen på sjukhuset när dom ska sy ihop den så är de inte mamma som har ont utan pappa svimmar! hahahahahahah xD

2009-12-23 @ 13:39:02
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0