Mardröm

Hej!
Inatt kunde jag inte sova heller. Jag roade mig hela natten åt att kolla i alla tre skolkatalogerna. haha
När jag äntligen somnade drömde jag en mardröm, som jag väldigt sällan gör, om att jag jobbade på barky's och så skulle jag komma dit halv fyra för att jag skulle hjälpa till att stänga. Denice tränade Min, som hade lärt sig att hoppa typ 11 meter upp i luften och ta med sig folk upp. haha Den kvällen hade jag konsert och när jag kom hem och hade varit hemma ett tag, kolla det jag på klockan. Då var hon fyra! Jag ringde barky's och sa att jag kommer så snabbt jag kan. Efter det vaknade jag, men om drömmen skulle fortsatt hade jag nog fått sparken.. :S
Jag lärde mig helt enkelt en läxa fast inte på riktigt haha Kan det inte alltid vara så? Då slipper man ju hamna i skiten på riktigt.
Idag ska jag städa, bada Hampus och fixa julgran eftersom att Jenny, Andreas och Anna kommer idag och imorgon har vi lilla julafton för Jenny och Andreas som ska åka till Thailand över jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0