Lördag

Hej!
Idag mår jag inte bra. Halsen svider och huvudet dunkar. Inte okej!
Just nu är Jenny och Andreas, även kallade JA, här och så kommer Anna, Viktor och Inger hit ikväll så ska vi ha lilla julafton som jag har sagt några tusen gånger nu. hehe
Vad ska jag göra idag? Jag vet inte. Jag får se hur jag mår lite senare. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt.;)
Igår kollade vi på "Flickan som lekte med elden" Den var otroligt bra. Jag vet inte om jag kan säga att den var bättre än "Män som hatar kvinnor" men bra var den i alla fall.
Åhh jag skulle vilja träna Hampus nu, men det blir inte kul om jag inte kan prata så mycket med min onda hals och han dessutom har börjat tröttna på att träna..

Kommentarer
Postat av: bave amin

Heeysan!

Riktigt skön blogg bruden, den här kommer ja checka in oftare! Braaaap!

2009-12-19 @ 14:15:14
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: Sonia

hörru! du måste bli frisk tills imorn juu!!! SOV, ÄT, DRICK OCH SOV LITE MER! :P <3

2009-12-19 @ 19:14:46
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0