lite frågor

Namn: Therese
Smeknamn: Tessan/Idiot/Blondie/Pyret
Födelsedag:13 Juli
Födelseort: sollentuna
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blond
Pluggar/Jobbar: 9:an
Familj: mamma, pappa tre systrar hund och kanin

FAVORIT...
Färg: Rosa
Plats: I min säng
Land: Många...
Film: Uptown girls
Djur: HUNDAR!
Affär: Gina Tricot
Serie: Desperate housewifes
CD: Grafitti och Rated R
Café: Espresso house
Skor: Sneekers
Internetaktivitet: fb

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: japp
Gnälla: japp
Skrika: haha på min syster, ja?!
Sova: om jag gör ;)
Ha ångest: nej
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: nej
Ta droger: It's a nono!
Försöka vara annorlunda: njaa
Klä dig i svart: kan hända
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja
Röka: nej
Ljuga: nej
Hata folk: kan hända, ja.
Lita på folk: vissa

NÄR...
Åt du senast: beror på vad som menas med äta...
Läste du en bok senast: igår faktiskt :P
Var du på konsert senast: The Voice i augusti med Sonia
Köpte du något senast: Julisar
Kysste du någon senast: i somras...
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: okej det va idag det med...
Är de sommar: om ett halvår

VEM...
Saknar du: Chuchi lou och TINDRA! 
Vill du döda: ingen 
Rörde dig sist: mi hermana
Vill du slå: hmm Sonia eller Johanna .... Johanna eller Sonia...
Kysste dig senast: Ryan
Vill du kittla: ingen..
Kramade du sist: Johanna
Vill du prata med: Inte Johanna haha
Skrek du på senast: måste säga Johanna där med :P
Vill du va som: Inte Johanna
Sårade dig senast: Johanna
Vill du bli galet full med: Johanna fiifään!
Gjorde dig riktigt glad senast: Sonia haha
Fick du sms från senast: Sonia
Ringde dig senast: SONIA

HAR DU...
För många vänner: njaaa fler skadar ju ingen ;)
Tvångstankar: ja, 11.11, 22.22 och 00.00 och vinka till tomteboda haha
Någon annan psykisk sjukdom: nope
Skadat någon: neeeej
Färgat håret: nej
Brutit några ben: inga alls ;)
Några piercings: i öronen?
Några tatueringar: nada
Egen dator: ja 
Gjort bort dig rejält: hahahhah aaa det kan man säga xD
Bra självförtroende: när jag gjorde bort mig hade jag det haha
Kysst någon: ja
Haft sex: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej eller jo Sonia haha
Varit kär: nja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Stulet någonting: nej
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: nej
Tuttat eld på nåt: nope
Gjort något olagligt: nono

HUR...
Går du: normalt? förutom min fot som knäcker haha
Svarar du i telefonen: ibland: shallå?! aa, hallå, Therese
Fördriver du tiden: sitter vid datorn
Mycket pengar har du: lagom :p
Tjänar du pengar: inte än ;)
Bäddar du sängen: När jag känner för det haha 
Ofta diskar du: diskmaskin??
Ofta städar du: ganska ofta
Många stör du dig på: just nu? 2 haha

Kommentarer
Postat av: Sonia

SONIA ALL THE WAY! yeeeaaah hahahahahah xD

2009-12-18 @ 12:16:26
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0