Juldagen

Hej!
Idag är det Juldagen. Vi ska snart åka till farmor och farfars hus och äta resterna från igår. Vi var totalt 21 pers igår, så det är mycket mat...
När jag kommer hem, imorgon, tar jag kort på lite som jag fick så får ni se. Hur är det i sollentuna? Är det mycket snö fortfarande? Här är det i alla fall otroligt mycket snö och apkallt. Haha Men det är mysigt. Vi bor i en stuga precis vid backen. Det är massor som åker skidor idag.

Haha Är det bara jag som verkligen hatar Bröderna Lejonhjärta? Deras röster är sjukt obehagliga och hela filmen är liksom obehaglig och konstig..


Kommentarer
Postat av: Mill

Therese...jag vet inte om vi kan vara vänner längre för BRÖDERNA LEJONHJÄRTA ÄGER! Vad är det för fel på dig egentligen!?

2009-12-25 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0