Jag håller det jag lovar

Hej!
haha jag sa ju att vi skulle ses idag, men jag sa inte när....
Idag väckte pappa mig och sa att klockan var kvart i 8 och jag hade nog lite bråttom. Ja det kan man ju säga! Jag börjar kvart över 8! Så jag sprang iväg och hann inte äta frukost, det var bara att klä på sig och åka. Första lektionen var gympa och beeptest. Snark! Jag klarade mig i alla fall, men resten av dagen hade jag ont i magen och jag var nära att gå hem. Nu mår jag också dåligt, så vi får se om jag kommer till skolan imorgon eller inte, och i så fall kanske jag kommer efter lunch eftersom att jag måste göra klart ett broderi på syslöjden som är sista lektionen. Nu ska jag gå och lägga mig innan mamma kommer och blir varulv.
God natt!
p.s imorgon sa jag ta massa bilder, på vad vet jag inte, men jag hittar på något så att ni får något att titta på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0