Jag fattar...

...absolut ingenting av vad den här filmen gå ut på eller vad den handlar om på nåt sätt. Det är typ Samantha från Sex & the city´som springer runt och gör pinsamma saker och är otrogen hablabais hablabais... nu slåss dom också. Haha Jag tror inte att det finns någon annan som har tråkigare än mig just nu. Och dessutom har jag ju absolut ingenting vettigt att skriva om heller.
Okej jag gör en liten minihatlista. 

5. Gamla tanter som inte har nån aning om att deras stora trosor syns! haha Jag var i stan en gång och då var det en tant som var finklädd för att antagligen gå på någon teater eller nåt med sina vänner. Då ser jag nåt som gör mig ledsen, som gör mig besviken. Tantens korta kjol har åkt upp så man ser heeeeela härligheten. Not nice! Jag tänkte säga till, men jag ville inte att hon skulle slå mig eller nåt haha

4. Folk som inte kan hantera sin hund. Jag och Johanna var ute med Hampus förra vntern tror jag, och så kommer det en hund gåendes med sin ägare. Nej jag skrev inte fel, det var seriöst hunden som gick ut med ägaren. Hampus gillar inte den här rasen för att han har blivit attackerad av en sådan tidigare. När den här hunden kommer emot oss, tar jag in Hampus och går på andra sidan vägen för att förhindra att bråk uppstår. Jag trodde att det var Hampus som skulle börja bråka, men han var duktig som vanligt. Det roliga är att när hunden börjar skälla säger ägaren inte ifrån. Hon säger bara med bebisröst: "Inte skälla ****, inte skälla he he he......" Hunden var ju heeelt galen. haha


3. Dubbade filmer. Man döör ju när man ser en! Varför ha dubbat liksom? Om det är för barn förstår jag om dom inte kan typ tyska eller nåt, men måste dom ha sjukt barnsliga röster för det? När jag skriver att jag hatar dubbade filmer, tänker jag såklart på Kommisarien och havet. haha sämsta filmen! Och det är det att dom inte bara har dubbat från tyska utan dom har svenska skådespelare också, som inte är dubbade! hahah

2. Äckliga apelsiner/mandariner. Fy farao vad det är ogott! Jag kan inte säga riktigt vad det är som gör dom äckliga apelsinerna/mandarinerna äckliga, men äckligt är det. Antingen får man en jättegod, eller så får man en jätteäcklig och då gör man äckliga miner genom hela a/m-ätandet bara för att man inte vill slänga mat i onödan. Därför äter jag inte det längre för att jag vill inte riskera att få en äcklig a/m. Nu kom jag på! Dom äckliga är liksom hårda och smakar nästan inget. Bara äckel.

1. Folk som lånar saker men inte lämnar tillbaka i tid. Det är precis vad jag har gjort! Därför hamnar den på nummer 1. Britta! Förlåt, du ska få dina byxor jag lovar! Om du läser min blogg och ser dethär, så kommer jag ringa eller smsa dig imorgon om dom, okej? Alltså det är inte okej att låna saker, det gäller pengar också. Jag har lånat en del pengar genom åren av Mill och Sonia bara för att jag är så snål och inte har med mig pengar när man ska ha det. Ja! Det ska mitt nyårslöfte vara! Inte låna saker, alls. Har jag inte nåt jag behöver så får jag köpa det eller avstå helt.

Hoppas att det inte blev för långt... haha




Äcklig....god....äcklig....god??? Man vet aldrig!


Kommentarer
Postat av: Sonia

kan hålla med om allt förutom mandarinerna och apelsinerna...jag står på deras sida haha :P

2009-12-23 @ 10:57:30
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0