Ingen tejp

Hej!
Nu har Anna och jag varit i centrum och handlat dom sista julklapparna. Jag ville köpa ett par assnygga skor som det var halva priset på, men jag gjorde inte det. Konstigt eftersom jag har letat efter sånna skor länge nu... Jag lyssnade på min ekonomiska del av mig och köpte dom inte. Jag vet att jag kommer vara pank till 21 januari annars så...
Jag har inte slagit in några paket alls och jag är jättemissnöjd med mina presenter till alla. Det jobbiga är att vi inte har någon tejp hemma. Livsviktigt vid jul! Så jag får vänta tills vi har kommit fram till hälsingland och slå in dom där istället.

Det här inlägget blir nog mitt sista innan jag åker, så jag får väl säga GOD JUL TILL ALLA!! Hoppas ni får en bra julafton med mååånga paket! haha Själv önskar jag mig bara pengar till hunden, för dom nya läsarna ska jag köpa en hund näst nästa sommar.


Syster Anna banana...


Visst är dom sjukt snygga! Jag skulle köpt dom! Det fanns bara en i min storlek kvar....

Kommentarer
Postat av: Sonia

jaaaså skulle du köpa en hund näst nästa sommar? hahah gumman du får chessy om 3 veckooooor!!!! :D hallå creds till mig jag har läst igenom hela din blogg ;D haha <3

2010-06-13 @ 22:54:05
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0