I need you to be around

Godmorgon
Idag ska jag inte göra någonting, tyvärr. Det var en sak som blev inställd. Jag ska kanske gå till Sollentuna Centrum med Johanna, men bara om hon inte ska gå med sina kompisar..
Annars får jag väl gå en långprommis med Svampen, om jag orkar. Han är så himla jobbig när det är halt och mycket snö.
Mina scalarer åt upp sina barn, igen. haha
JUSTE! Nu kom Johanna in och sa att jag, pappa och Johanna ska på Avatar idag! Den verkar väl sådär tycker jag, men den har ju fått väldigt bra kritik så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du sötnos?:) Ärligt ville bara säga att du ser jävligt bra ut :)! Jag gör inte så mkt ,dd?

2009-12-22 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0