Haters! hahah

Hahahahahahaahaha
Min allra första hater!! Jag dör av garv!! hahaha Okej, det kanske inte va Bave. Men so! Ändå vill du gå in på min blogg och skriva åt honom plus att du går in en gång till för att skriva en till kommentar hahha Ja, det är en läsare mer i alla fall. Anonym dessutom .... hahahah ja, jag tar inte åt mig i alla fall haha


Anonym om Sollentuna Centrum:< ;/span>
HAHAHA, omg fucking mobbade jävel. det va inte ens bave som kommenterade din blogg, hähähäh det va ja! ofta du tror att han har tid att kolla in din mobbade blogg, fula sak! hähä


Kommentarer
Postat av: Mill

haha gulligt!

2009-12-21 @ 21:36:17
Postat av: Syster

Haha vilken fjant. Gillar fjantar, dom är underhållande! Fortsätt med sånt så har vi andra människor någon att skratta åt! Kommentera gärna min blogg också så jag också får nåt kul att läsa när jag kommer hem! Thanx

2009-12-23 @ 11:20:45
URL: http://enmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0