Godmorgon

Godmorgon!
Sitter här och lyssnar på Chris Breezy. Bra start på morgonen faktiskt! Det snöar ju apmycket ute. Asså det är inte snö"flingor", det är typ stora mjölklumpar eller nåt haha Synd att jag inte kan gå ut och busa med hampus i snön på baksidan, men det är nog bra om jag blir frisk först..
Nu har precis Jenny och Andreas åkt till flygplatsen för att åka till Thailand! Jag är aaaaavundsjuuuuuuuuk!
Jag vet inte om ni såg dethär, men såg ni kommentaren som jag fick igår i ett inlägg!? Från B A V E! My god! haha Jag har ju läst hans blogg ett tag så det va j*vligt kul att få en kommentar! :D Då blir Therese glaad! haha
haha jag lärde mig att jerka? heter det så? Jag kan nästan i alla fall jerkin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0