Sonia nu ska du grillas!

Heeey igen!
Jag har inte börjat städa än.. det kom lite saker imellan höhö
Sonia tyckte att jag skulle skriva hur sjukt jobbig hon är, så here you go Sonia!

Sonia..
... kräver en julklapp som är sjukt svår att hitta. En hiphop t-shirt som är lila eller gul eller typ blå, som ska ha tryck INTE MÄNNISKOTRYCK, fast det kan va människor på om det inte syns så tydligt. Inte för stor och Inte för liten, hon ska kunna ha den när hon dansar och i skolan. Kravounge...

... tar ett år innan hon skickar låtarna man vill ha, och då är det inte säkert att man får dom låtarna man vill ha heller. Dessutom försöker hon komma undan, om hon inte vill skicka låtarna, och säger att låtarna är hennes kusins och hon får inte skicka vidare dom! Så det är inte alls säkert att man får sina älsklingslåtar.

... säger och skriver saker i sin blogg som inte alls är sanna. Jag chattade med en kille som sa att han ville ha weed, och jag ville va säker på vad det var, så jag frågar Sonia. Hon säger vad det är och skriver ordet Weed på sin blogg. Då kommenterar hennes kompis Y också ordet weed. Efter det säger hon att hennes hund ska heta Weed. Jag skriver också en kommentar på hennes blogg: "NEHE! erkänn att det va min förtjänst!! hahah" Och då mina kära vänner. Då börjar hon skriva till mig på msn att det var hennes piercing som startade allt weed talk! mmmhmmm

... försöker hetsa mig och Y mot varandra. Hur då? Jo, båda är ett biiiiiig fan av Chris Brown och det började med att Y sa att Chris var hennes man. Då säger Sonia att jag ska säga att han är min man. Och där är fajten igång. Flera månader senare, alltså idag, fortsätter hon och hetsa. Hon skrev på facebook:



Sonia Qureshi
 LOOOOVE IIIT!...brown skin girl IT'S ME! hahah xDhttp://bit.ly/91qu7P All music downloaded is for promotional use only and not for any other purpose. ...

www.youtube.com
Chris Brown - Brown Skin Girl (Ft. Rock City & Sean Paul) i dont own the rights to this song. download @ 
Yasmin Vargas Alaeb
Yasmin Vargas Alaeb 
hahahah chris brown e min man??:O
Igår kl. 21:47
Sonia Qureshi
Sonia Qureshi 
aah hahah men de mej han sjunger om ! :D
för 4 timmar sedan
Therese Holmberg
Therese Holmberg 
nej han är såååå min!! Gotta be Ur man sjunger han såå till mig! Deal with it haha xD
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Sonia Qureshi
Sonia Qureshi 
jaa men och? jae tha brown skin girl alltså är låten till mej ;)
för ungefär en timme sedan
·  ·  · Dela


haha Svårt att kopiera, jag vet inte hur man tar kort på datorn, men ni fattar?!

Dessutom som grädden på moset är hon riktigt elak mot sina killar! Det här skickade hon till mig nyss på msn.

först blir ja tsm med X...sen gör jag slut och blir tsm med Y sen förlovar vi oss och sen när jae typ 23 så e jag otrogen med Z, sen blir ja med barn sen Y ba äre mitt barn? ja ba nej Z sen Y blir fett sur och säger att ja ska göra abort sen ja ba nej sen ja slår hnm och gör slut sen förlovar jag mej med Z sen vi gifter oss och sen Y blir min bästa kompis Z och jag får 2 barn tvillingar...1 kille 1 tjej

Ja, vad ska man säga? Akta er för Sonia!


 



OBS! Det här inlägget skrev med myyyycket ironi! Jag menar inget jag skrev! Eller....

Här är hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Chris browns fru ;) (yasmin)

hahahah visste inte att du ville gifta dig me mig??:O:O hahahahah

2009-12-22 @ 17:52:36
Postat av: Sonia

hahahah whaaat? xD

2009-12-23 @ 19:54:39
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0