Lucia

Hola!
Nu ska jag försöka få ett ganska långt inlägg. Det var ett tag sen det blev ett långt inlägg, så let´s give it a try!
Jag sitter i mitt rum och lyssnar på Crawl-Chris Brown och försöker komma på vad jag ska skriva haha det är inte lätt alltså!
Jag tycker att det är lite kul. Chris Brown misshandlade ju Rihanna i februari förra året... Nu har Chris Brown blivit en ännu mer smörsångare än förut och skriver massa förlåtsånger till Rihanna, medan Rihanna har tuffat till sig och gör massa hatlåtar mot Chris typ haha
Båda har kommit ut med nya album nyligen. Rihanna med "Rated R" och Chris Brown med "Graffiti".
Juste! Det är ju Lucia idag! Eller varför ska man vara så glad haha jag bryr mig ju inte såå mycket faktiskt..
Jag vaknade imorse av att mamma hade tv:n på där det var luciatåg. Det var rätt mysigt att vakna så. Förutom att mitt idiotiska akvarium låter som en fetstor fors så att man alltid somnar och vaknar med huvudvärk. När alla fiskar har dött ska jag såå sälja det och få massa pengar för det! Bara 5 fiskar kvar... haha men sen har jag ju ett annat akvarium som jag inte har sålt än. Massa pengar till moi!
Imorgon ska jag ha rep i Filadelfiakyrkan eftersom att vi ska ha konsert på tisdag. Sista julkonserten i den här skolan! Och kanske för alltid...
Nu får jag inte skriva mer för Sonia. Men det här inlägget var väl lite längre än vad det brukar vara i alla fall?
Maby kommer det ett till inlägg idag, man vet aldrig jag är ju ledig hela dagen och behöver inte göra någonting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0