Dec. 9, 2009

God morgon!
Idag är jag hemma. Jag är jätteyr och har jättesvårt att gå upp på mornarna, så det måste betyda att jag är sjuk eller börjar bli sjuk. Johanna är också sjuk så vi ligger här i soffan båda två och kollar på smallville. Det hemska är att jag måste gå till skolan sista lektionen för att jag inte får något betyg i slöjd. Efter det måste jag repa med ensamblen för att vi har gig, eller vad man nu ska kalla det, på lördag.
Har jag nämt att jag har fått glasögon föresten? Inte hela tiden. Bara när jag läser och sitter vid datorn/tv:n. Tack och lov! Jag tycker absolut inte att det är fel med att ha glasögon, men jag får så himla runt/fyrkantigt ansikte när jag han glasögon på mig.
Åhh nu blev jag jättesugen på glass! Med hallon!!
Vi ses lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0