12!

Godmorgon!
Det blev kanske lite många inlägg igår, men man blev så glad när det var många som var inne och kollade. haha 12 inlägg totalt blev det igår tror jag. 12!
Idag ska jag väl ta det lite lugnare och kanske skriva lite längre inlägg istället för bara en mening och en bild..

Jag har blivit förskyld idag! Jag som trodde att jag började bli bättre. Det är nog bara för att mamma och pappa tvingade mig att gå ut med Hampus i snöstormen igår. Inte bra! Särskilt inte när vi åker till hälsingland på onsdag.

Haha På min dator där jag brukar skriva på bloggen kan jag inte göra några mellanrum mellan texterna, men på den här datorn jag skriver på nu blir det mellanrum av sig själv. haha
Jag och familjen satt och kollade på Anna Ankas jul igår. Asså jag kanske tycker som alla andra i sverige, men åhh vad jag älskar henne! hahah Hon är så skön!! Hon skrattar ju som en anka också.

Juste innan jag slutar. Har ni lagt märke till att jag har lagt tid och datum under rubriken? Tycker ni att jag ska behålla mdet så, eller ska det vara svart och stå där nere under inlägget?

Alltså, Tid och datum under rubriken i färgen röd, eller under inlägget i färgen svart? Kommentera gärna för jag behöver tips! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0