---

Hej!
Nu sitter jag här framför min kära dator, vad skulle jag göra utan den, och chattar lite med sonia. Hon är rolig hon! haha Det är sjukt vad jag var slut efter en lektion idag! Det kändes som jag hade typ gymmat hela dagen. Usch. Men det var faktiskt värt det, jag vill ju ha mitt betyg....
Åhh min nya favvolåt som jag smälter till varje gång jag hör den: Chris Brown- Crawl
Bäst bäst bäst!
Imorgon tror jag att det blir skola.. -.-'
Vi ses då!
JUSTE!! Alla bilder :S ehm asså dom får komma imorgon. Det är mycket roligare att ta på Mill och Sonia än bara mig och mitt rum typ.. he he
Jag tog faktiskt några bilder....

Kommentarer
Postat av: Mill

Hahaha förlåt men det tog jättelång tid att förstå den där näst sista meningen, hur jag än gjorde kunde jag bara läsa att du tyckte det är mycket roligare att ta på mig och sonia än att ta på dig. Men nu förstår jag haha!

2009-12-09 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0