Sista dagen!

Hej hopp!
Idag är det sista dagen på sommarlovet! Det är inte klokt vad sommaren gick snabbt. Man blir nästan ledsen när man tänker att vintern kommer snart, igen. Jag ska i alla fall spendera den här dagen på stinsen med..... mig själv! haha Johanna kanske kommer med, men hon tvättar bilden just nu för att tjäna lite pengar.
Jag ska köpa en jättesöt festtopp på salt, om den finns såklart, skor till konfirmationen, strumpbyxor och tights på bikbok med dragkedjor längst ner vid fötterna.
Nu ska jag städa lite, som vanligt, och sen åka iväg.
Ses senare!


Haha en bild från lägret när jag sitter och skriver brev till dom där hemma.

Kommentarer
Postat av: Mill

Det var bra det att johanna tvättar bilden! Man vill ju för guds skull inte att bilden ska vara skitig!!

2009-08-18 @ 13:19:23
Postat av: Sonia

haha jag visste att mill skulle kommentera bilden!! jag visste det!!! :P

2009-08-18 @ 18:58:17
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

haha jag visste att mill skulle kommentera bilden!! jag visste det!!! :P

2009-08-18 @ 18:58:32
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0