Nej!

Nej! Jag tycker inte att det är skysst mot er, det blev jättejättegräsliga bilder på mig, men håret blev asnice! Jag säger bara blondie! Okej inte som Dessie, Kissie och Paow, men ja, lite blondare än vanligt.

Imorgon ska jag på freestylekurs. Frågan är bara VAR?! Jag har ingen aning om var akallafältet ligger! Denice! Ser du dethär, om du ser det här, var ligger det? Ehm.... japp bra gjort therese! Verkligen!

Puh!
Nu har vi jagat runt på denice och frågat alla var det ligger. Men Sonia smsade denice och hon sa att det är framflyttat, så vi har mer tid att hitta platsen. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

förklara dej therese!

2009-08-28 @ 21:10:49
Postat av: Mill!

Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)!



(Stäm in sonia!)

2009-08-28 @ 21:11:47
Postat av: Therese

Vem ska jag förklara mig för? Jag tycker att du ska förklara dig först haha XD

2009-08-28 @ 21:12:34
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)! Vi vill se tessans hår blonda (sig)!



(Stäm in sonia!)

2009-08-28 @ 21:13:38
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

tessan det var jag som skrev förklara dej, jag orkade bara´inte skrivsa namn och det! :P

2009-08-28 @ 21:14:42
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0