Konfirmerad

Hej hopp!
Nu är jag, Therese Cecilia Holmberg, konfirmerad. Det gick jättebra i kyrkan, förutom när vi skulle säga trosbekännelsen, då fick alla en kort blackout. haha Så kan det gå....
Sonia och Marie var där också, tack så mycket för att ni tog er tid att komma till kyrkan en lördag! Jag fick mina presenter, som jag har fasat för i ett år nu. Jag fick två jättefina halsband, ett i silver och ett i guld. Jag fick matchande örhängen till guldhalsbandet, också i guld. Och så fick jag ett jättegulligt armband i guld med två hjärtan, ett i guld och ett i silver. Sen fick jag 200 kr av min gammelmormor som jag ska lägga i min "hundspararmapp". Jag har nog inte berättat det.

Min plan är att jag ska gå i hundgymnasiet och då ska jag köpa en border collie som jag ska träna med och förhoppningsvis tävla i någonting med. Ingen tycker att det är en bra idé, men ingen kan stoppa mig när jag har bestämt mig! Mohaha
Så nu har jag öppnat, eller fått, ett sparkonto där jag ska lägga in, från mitt barnbidrag, 500 i månaden och nu har jag ju 200 som jag ska lägga in också. Just nu har jag 700 av ca 10 000 kr. Det är i alla fall en början...

Precis just nu sitter jag i soffan och, medans jag skriver, kollar på friidrott med Lotta, Leffe, mamma och pappa. Vi väntar på att Usain Bolt ska springa. Han är ganska snabb ju, så det är kul att se alla som kämpar som tusan för att springa ikapp honom, medan han "joggar". höhö
Imorgon ska jag till kyrkan på mässa. Det är sista gången jag gör nåt med lägret, tror jag. Jag hoppas att det blir återträffar och sånt. Det har varit, och är, jättekul att träffa alla. Jag har aldrig skrattat så mycket faktiskt som med dom.
Men vi ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sonia

HALLÅ! Jag var den som från början skulle komma! okej!? Så ännu mer cred till mej! Du borde ha skrivit typ..."tack sonia min bästis för att du kom, det var jättesnällt!" jag tycker du ska ändra lite på ditt inlägg...och ett tips! När du har gort det så kan du väl radera den här kommentaren? haha :D

Gratulerar till konfirmationen! :D

//DIN BÄSTIS! ;)

2009-08-23 @ 13:47:18
Postat av: Sonia

föresten, varför skriver du bara ett inlägg? skriv meeeeer! :P

2009-08-23 @ 17:31:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Emmie

Låter som en mycket bra plan tycker jag :)

2009-08-23 @ 21:20:58
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0