I mitt huvud...

Hej!
Jag sitter här och funderar....

Var tog sommaren vägen?
Jag är långt ifrån så solbränd som jag vill vara.
Ånej! skolan börjar på onsdag!
Åja! skolan börjar på onsdag!
Vad ska jag ha på mig när skolan börjar?!
Jag måste städa i mitt rum.
Varför har jag inte läst ut min bok än, jag har ju två till som jag ska läsa tills oktober!
Jag längtar till sicilien!
Anna glömde sina solglasögon här.
Akvariet måste städas.
Jag måste köpa en almanacka till skolan börjar.
Måste träna tabla, det börjar imorgon igen.

Ja, det är en liten del av vad som händer i mitt lilla huvud just nu. Inte konstigt att jag har ont i huvudet....

Kommentarer
Postat av: Sonia

sv; såklart det är nästa år igen! Varför skulle det inte? :P Min kamera har kommit ut ur sin koma, Den leeeeveeeer! :D

2009-08-16 @ 17:57:09
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill!

Men du får inte bli mera solbränd sötis, då blir du svart. Och hur hett det än är att vara svart så går det inte för dig, du är ju blond.

2009-08-16 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0