Hål i örat.

Hej allihopa!
Nu har jag ett till hål i höger öra! Det är galet att jag lyckade övertala mamma och pappa tillslut! Okej den här gången var rätt lätt, men för 4 år sedan var det inte lätt! Då gick jag i 5:an...
Det är rätt svullet och fult nu, men jag lägger ut ett kort imorgon.
Men det roliga var nästan att jag var asrädd verkligen när jag skulle ta det, men jag visade ingenting ellerhur Mill och Sonia! Jag ville inte visa att jag var rädd för Mill eftersom att hon skulle ta hål efter mig, så jag ville inte göra henne rädd....
Inatt klockan, 1 tror jag, kom Jenny hit, min syster som bor i Norrköping. Jag sa åt henne att hon skulle väcka mig när hon kom och det var klockan 1. Då gav hon mig ett paket som jag skulle öppna. Som ni kanske vet är man väldigt svag på nätterna konstigt nog, så jag fick ta till tänderna för att få upp tejpen, men icke! Jenny tröttnade så hon öppnade det istället. I paket låg det.....



Den tyckte hon att vi skulle ha klockan 1 på natten haha

Och inuti skrev hon...



haha

Kommentarer
Postat av: Mill

Tokitok av jenny alltså! Men du var jätteduktig, för eftersom du inte brydde dig att det gjorde ont så gjorde jag inte det heller! Tessan rules!

2009-08-26 @ 20:42:23
Postat av: Sonia

hahha vad gulligt! :D jag har också den boken men kan aldrig läsa den i lugn och ro! men berätta inte för någon! schhhhh....

Du var jätteduktig! yeah yeah yeah! :P

2009-08-26 @ 21:04:49
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0