Hacked: Sonia saknar dej!!!

Hej tessan, ville bara skriva att jag SAKNAR DEJ!...hoppas du inte blir arg nu för att jag ville skriva det!...du får gärna göra så på min blogg om du vill! :D

Förlåt, bli inte arg på mej...snälla? du kan ju ta bort inlägget om du vill när du kommer hem! :) 
ååh nu blir jag rädd, jag vill inte att du ska bli arg på mej! Jag lovar att aldrig göra såhär igeeen, jag vill vara din kompis tessan, jag har verkligen kämpat mej till att vara din och mills kompis, jag vill inte gå igenom den där "hejdå" fasen igen!!! argh, mitt samvete dödar mej!!! Förlåt mej tessan!!! :'( <3

//Din "jag-hoppas-jag-fortfarande-är-din-kompis"Sonia.


Nu fick ju jag skriva på din blogg! Det sa du när ni ringde! .... det här inlägget gjorde ju jag typ fyra dagar efter att ni åkt! Men jag lägger upp det nu ist, även fast du kommer hem imorrn!

Love you bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0