Godnatt

Shoo homies!
Nu är jag hemma från konfirmationsträffen. Det gick jättebra, förutom att min kåpa var kanske 10 centimeter för lång eftersom att det inte fanns några korta kvar, så då lät dom dom långa ha kåpor i sin storlek och dom korta ha alldeles för stora. Och sen när vi skulle repetera sångerna stod vi bara och skrattade. Men det går faktiskt inte om en ledare, ja du Rasmus, sitter och suckar och gör roliga saker! Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Vi har våran enda sovmorgon på veckan imorgon, till kl 09.15, så det blir ju skönt med en mjukstart på nian...

Godnatt mina söta!

sngbp9.jpg

Tänk om man hade en sånhär säng! Aj?

Kommentarer
Postat av: Mill

Just det rasmus! känn dig träffad!!

2009-08-20 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0