Godmorgon

Hej!
Igår kunde jag inte skriva, för jag skulle in till stan och gå på The Voice gratiskonsert i Kungsträdgården. Den var jättebra!
OCH JAG RÖRDE VID MIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dansade ju till hans låt "move if you wanna", såklart dansade jag den när han sjöng den. haha Det finns bättre bilder på Sonias blogg. Tydligen så var det nån dåre som kastade in en tårgasbomb i folkmassan så att 26 stycken skadades. Varför?!
Jag har köpt en ny mjukiströja eller vad man nu ska säga, en bäbisrosa.

Här kommer lite bilder från konserten...


Påväg till stan


Nån konstig underhållning innan det började...


Vakna med The Voice


Paul, Jacob och Josefin


Crossfire


Crossfire


MIMS


MIMS


MIMS


Lloyd Banks Lazee


Lloyd Banks Lazee


Dom dansade till MJ




Million Style

Sen tog batteriet slut.... men kolla på Sonias blogg, hon har nog fler bilder på framförallt MIMS, Promoe m.m



Dålig bild på min nya mjukiströja.

Kommentarer
Postat av: Sonia

tessan min kamera ligger i koma :'( ... 50% av kameran funkar...t ex att ta kort. Men 50% funkar inte...t ex LÄGGA ÖVER BILDERNA TILL DATORN!...jobbigt :'( Jag svär, det var pga alla dom där som skulle tryckas och puttas hela tiden! Min kamera låg ju i min väska och min väska blev inklämd hela tiden!...MIMS var bäst! min hund ska heta mims! om jag nu får en hund...sörj min kamera!

2009-08-16 @ 12:58:47
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0